צוות המרכז

צוות המרכז

צוות המרכז

אלה לבון - מרפאה בעיסוק מנהלת בשיתוף את מרכז גילגול - מרכז טיפולי התפתחותי

אלה לבון

מרפאה בעיסוק (M.Sc)
מנהלת בשיתוף את מרכז גלגול

בוגרת התוכנית הדו שנתית לטיפול זוגי ומשפחתי, בוגרת ביה"ס לפסיכותרפיה באוני' ת"א.

מאמינה ביכולתו של כל אדם בכל גיל ובכל מצב בריאותי להשתנות, באחריות המטפלת לעטוף באופן יחודי ומותאם כל ילד וכל משפחה באופן שיאפשר צמיחה מיטבית. מאמינה שהנאה, תרגול ומשחק בתוך קשר טיפולי מיטיב מובילים ללמידה והתפתחות.

מטפלת בילדים ומשפחותיהם משנת 1998 במסגרות חינוכיות וטיפוליות שונות. מדריכה ואחראית תחום הריפוי בעיסוק בגני התקשורת של העמותה לילדים בסיכון בחולון. מדריכה בגני התקשורת של עיריית בני ברק. ובמסגרות פרטיות שונות. מרצה אורחת בחוג לריפוי בעיסוק באוני' ת"א. מרצה ומנחה סדנאות והשתלמויות מקצועיות בקופות חולים,ומסגרות טיפוליות וחינוכיות. ממקימות משחקיית אימהות ופעוטות של עמותת יוניטף. מתמחה בטיפול וליווי משפחות של ילדים צעירים עם קשיי ויסות חושי, ASD אכילה בררנית ועיכובים התפתחותיים.

קרן איפלן - מרפאה בעיסוק מנהלת בשיתוף את מרכז גילגול - מרכז טיפולי התפתחותי

קרן איפלן

מרפאה בעיסוק (B.O.T)
מנהלת בשיתוף את מרכז גלגול

בוגרת המסלול להנחיית קבוצות באוניברסיטת תל אביב.

מאמינה בקשר עם הילד והוריו כמכונן ומאפשר התפתחות ומיצוי יכולות לצמיחה דרך משחק והנאה משותפת. מטפלת בילדים ומשפחותיהם משנת 1998 במסגרות חינוכיות וטיפוליות שונות. מנהלת יחידה של גנים ומעונות של ASD מטעם העמותה לילדים בסיכון, אחראית על צוותים רב מקצועיים. מדריכה במרכזי התפתחות וטיפול ובמסגרות פרטיות. מנחה ומדריכה בצוות ארגון DIR ישראל, מכשירה ומלווה מטפלים והורים לעבודה עם המודל, בקליניקה, בשילוב ובתכניות ביתיות.
מתמחה בטיפולים פרטניים וקבוצתיים בילדים עם קשיים בויסות חושי, ASD, מיומנויות חברתיות ועיכובים התפתחותיים.

אסנת הורנמן מרפאה בעיסוק

אסנת הורנמן

מרפאה בעיסוק (B.O.T)

בוגרת תואר ראשון המכללה האקדמית אונו.

מטפלת בילדים משנת 2018 בגני תקשורת של עמותת "אותי" ובהתפתחות הילד, בעלת ניסיון באבחון ובטיפול בפעוטות וילדים עם קשיים בהתפתחות, קשיים בעיבוד בוויסות חושי, הפרעות בתקשורת, סרבול מוטורי, קשיים בתפקודים ניהוליים כגון הפרעות קשב, קשיים גרפומוטוריים.

מטפלת באופן פרטני וקבוצתי, באופן שמקדם השתתפות בתפקודים תואמי גיל- עצמאות, משחק, השתתפות בגן ובכיתה.

מדריכת סטודנטיות לריפוי בעיסוק.

מאמינה בלמידה מתוך חוויה והנאה, בהתפתחות מתוך תחושת המסוגלות והמוטיבציה של הילד
ותוך שיתוף של ההורים כחלק אינטגרלי בטיפול.

ניבי כהן - קלינאית תקשורת

ניבי כהן

קלינאית תקשורת (B.A)

בוגרת החוג להפרעות בתקשורת בקריה האקדמית אונו.

מטפלת משנת 2016 במסגרות חינוכיות וטיפוליות שונות. בעלת ניסיון באבחון וטיפול בילדות וילדים עם מגוון קשיים וליקויים התפתחותיים.
מתמחה בטיפולים פרטניים וקבוצתיים בילדות וילדים עם קשיי שפה, דיבור ותקשורת. מדריכה סטודנטיות לקלינאות תקשורת, מלווה ומדריכה הורים וצוותים חינוכיים. מטפלת לפי עקרונות מודל הDIR.

אני מאמינה שבעבודה עם ילדות וילדים בכל גיל, קשר בטוח והנאה משותפת הם הבסיס ללמידה משמעותית. בנוסף אני מאמינה כי עבודה משותפת עם ההורים והצוות החינוכי של המטופל.ת מובילה התפתחות מעמיקה ומתמשכת.

הילית שמאי - מרפאה בעיסוק

הילית שמאי

מרפאה בעיסוק (M.Sc)

בוגרת אוניברסיטת ת"א.

מטפלת משנת 1997. בוגרת קורס גישות פסיכודינאמיות להבנת התפתחותם של ילדים באוניברסיטת ת"א בי"ס לפסיכותרפיה. מטפלת במודל ה- DIR וה-MISC. מטפלת לאורך השנים בילדים ומשפחות עם קשיי התפתחות, קשב, ויסות חושי, ASD, במסגרות של מכבי שרותי בריאות, גן תקשורת בתל השומר, יחידה קלינית מחקרית באוניברסיטת בר אילן בבי"ס לחינוך, בטיפות חלב של משרד הבריאות ברחובות, ומדריכה מרפאות בעיסוק וצוותים חינוכיים.

אני רואה בטיפול כמנוע עבור הילד לפעול בעולם, לחקור ולהתנסות באופן בטוח יותר במציאות היומיומית בתחומים השונים.
בנוסף, רואה חשיבות עליונה בעבודה משותפת עם ההורים והצוות חינוכי המלווים את הילד לאורך היום ויכולים להשפיע
באופן משמעותי על התפתחותו.

מאיה רוזברג מרפאה בעיסוק

מאיה רוזברג

מרפאה בעיסוק (B.O.T)

בוגרת תואר ראשון בריפוי בעיסוק מאוניברסיטת תל-אביב.


מטפלת בילדים במסגרות שונות, ביניהן, היחידה ההתפתחותית והמשחקייה בבת ים,
גני עיכוב התפתחותי, גני תקשורת ובתי ספר יסודיים. מדריכה סטודנטיות לריפוי בעיסוק.
בעלת ניסיון באבחון ובטיפול פרטני וקבוצתי בפעוטות וילדים על הספקטרום האוטיסטי ובפעוטות וילדים עם עיכובים התפתחותיים המתמודדים עם קשיים בעיבוד ובוויסות החושי, עיכוב במשחק, קשיים גרפו-מוטורים, קשיי התארגנות, סרבול מוטורי ועוד.

מאמינה בהתאמת מסגרת הטיפול לצרכי הילד.ה וליכולותיו.ה, תוך עבודה משותפת עם ההורים והצוות החינוכי, באמצעות קשר אישי ומיטיב, משחק, התנסויות, וחוויות הצלחה כמקדמי תחושת מסוגלות ושינוי.

חדוה מיירס מרפאה בעיסוק

חדוה מיירס

מרפאה בעיסוק (B.O.T)

בוגרת החוג לריפוי בעיסוק של אוניברסיטת חיפה, תכנית מבחר.

מטפלת בילדים משנת 2016, במסגרות שונות: המכון להתפתחות הילד של שירותי בריאות כללית,
גני עיכוב התפתחותי ותקשורתי ומעון יום שיקומי. מדריכה סטודנטיות לריפוי בעיסוק.

מתמחה בהערכה, אבחון וטיפול בפעוטות וילדים עם קשיים בהתפתחות, ביניהם עיכוב התפתחותי,
הפרעות בתקשורת, סרבול מוטורי, קשיים בעיבוד חושי, קשיי למידה וכתיבה, הפרעות קשב ועיכוב במשחק.

אני מאמינה שקשר משמעותי, הנאה משותפת וחוויות של הצלחה הם הבסיס ללמידה ולהתקדמות.
אני מאמינה בשילוב הכוחות של הילד, ההורה והמטפל, כמנוף להצלחה, ביחד אפשר לעזור לילד להתפתח ולקבל כלים,
איך לתפקד הכי טוב שיכול בבית, בחוץ ובמסגרת החינוכית.

יעל גולדשטיין - מרפאה בעיסוק

יעל גולדשטיין

מרפאה בעיסוק (B.O.T)

בוגרת אוניברסיטת תל אביב (2012).

מטפלת בילדים משנת 2013 במרכז להתפתחות הילד ובמסגרות חינוכיות (גני תקשורת).
בעלת ניסיון באבחון וטיפול בילדים בגילאי גן ובית ספר יסודי עם קשיים בתחומי התפקוד השונים, בדגש על: סרבול מוטורי, קשיי התארגנות, ליקויים בויסות חושי, קשיים גרפו-מוטוריים, קשיי כתיבה והפרעות בתקשורת (ASD). כמו כן מלווה ומדריכה הורים וצוותים חינוכיים המטפלים בילד.
מטפלת ומדריכת DIR בגני תקשורת של העמותה לילדים בסיכון.

מאמינה ביצירת קשר בטוח עם הילד בדרכים מהנות, על מנת להגיע אליו ולעזור לו להכיר בעוצמותיו ולהשתמש בהן כדי לחזק את התחומים בהם הוא מתקשה. אני מתרגשת בכל פעם מחדש, כאשר אני זוכה לחוות יחד עם הילד ומשפחתו רגעים של
הצלחה והעלאת תחושת המסוגלות.

מרב טל קלינאית תקשורת

מרב טל

קלינאית תקשורת (B.A)

בוגרת החוג להפרעות בתקשורת באוניברסיטת חיפה.

מטפלת בילדים ופעוטות עם לקויות תקשורת, קשיי שפה ולמידה, בעיות היגוי וכן פיתוח ושכלול. מיומנויות משחק וחשיבה, החל משנת 2017. בעלת ניסיון באבחון וטיפול באופן פרטני וקבוצתי במסגרות שונות  – גן תקשורת של עמותת "אותי", יחידות התפתחותיות ובתי ספר יסודיים.

מדריכת סטודנטיות לקלינאות תקשורת. עובדת על פי עקרונות מודל הDIR.

אני מאמינה כי כל ילד מביא אתו יכולות וחוזקות עליהם ניתן לבנות תהליך טיפולי פורה, ובמציאת גורמי המוטיבציה האינדיבידואליים כבסיס להמשך ההתפתחות וללמידה באופן חוויתי. כמו כן, אני רואה בקשר הטיפולי וההנאה המשותפת גורמים מרכזיים ביצירת האמון וברתימת הילד. אני רואה במשפחתו של הילד חלק משמעותי בתהליך הטיפולי ובמתן הדרכה בהתאם לצרכים של כל משפחה.

כחלק מראיית הילד כמכלול רואה חשיבות בשמירה על קשר רציף עם הגורמים המטפלים השונים כולל המסגרות החינוכיות.

דבורה גולדברג קלינאית תקשורת

דבורה גולדברג

קלינאית תקשורת (B.A)

בוגרת החוג להפרעות בתקשורת באוניברסיטת ת"א.

בוגרת תוכנית "גישות פסיכודינאמיות להבנת התפתחותם של ילדים" בביה"ס לפסיכותרפיה בת"א.
מדריכה סטודנטיות מטעם הקריה האקדמית אונו.
מטפלת משנת 2006 בילדים עם קשיי תקשורת, שפה ודיבור תקשורת ומשפחותיהם.
בעלת ניסיון בטיפולים פרטניים וקבוצתיים במסגרות השונות: מכון שפה ודיבור, המכון האודיולוגי בתה"ש,
גן תקשורת של העמותה לילדים בסיכון וכ10 שנים ביחידה להתפתחות הילד.
לפי הצורך, משתמשת בכלים של prompt ועובדת גם לפי עקרונות מודל ה-dir.

אני מאמינה כי הטיפול הוא חלק ממכלול מענים לצרכי הילד.
בעזרת עבודה משותפת עם ההורים, עם הצוות החינוכי ונשות טיפול נוספות ההתקדמות תהיה מקיפה יותר.
אני מאמינה כי בעזרת הרבה הנאה, טיפוח מוטיבציה ומתן תחושת מסוגלות, ניתן להגיע למקומות נפלאים.

טלי טורבן הראל מרפאה בעיסוק

טלי טורבן - הראל

מרפאה בעיסוק (B.O.T)

בוגרת תואר ראשון במכללה האקדמית אונו.
בוגרת מדעי ההתנהגות מהמכללה למנהל.

מטפלת בילדים משנת 2015 במסגרות חינוכיות ושיקומיות שונות במרכז התפתחותיים, וגני תקשורת. מלווה התפתחותית לפעוטות.
מטפלת DIR שלב ב׳.

בעלת ניסיון באבחון, בטיפול פרטני וקבוצתי בפעוטות ובילדים, מדריכת סטודנטיות לריפוי בעיסוק. עובדת בעמותת "אותי" כמרפאה בעיסוק ורכזת גן תקשורת.

מתמחה בעבודה עם פעוטות וילדים מגילאי לידה עד גיל 12. מנוסה בטיפול בילדים עם ADHD, ASD , עיכוב התפתחותי וקשיים התפתחותיים (סרבול מוטורי, ליקויים בוויסות ובעיבוד החושי קשיי אכילה, קשיים גרפו-מוטוריים, התארגנות).
עובדת לפי עקרונות גישת הDIR, מתמחה בגישת Cog fun ילדים.

מאמינה בקשר מכיל ובהנאה ליצירת הנעה ומוטיבציה אצל הילד, ובהורה כסוכן שינוי משמעותי עבור הילד להתפתחות והעצמה.

בר הדס מרפאה בעיסוק

בר הדס

מרפאה בעיסוק (B.O.T)

בוגרת תואר ראשון בריפוי בעיסוק, המכללה האקדמית אונו.

מטפלת בילדים משנת 2018 במסגרות של התפתחות הילד וגני תקשורת.

בעלת ניסיון באבחון וטיפול פרטני וקבוצתי בפעוטות וילדים עם עיכובים התפתחותיים בהם:
הפרעות בתקשורת, סרבול מוטורי, קשיים גרפו-מוטוריים, הפרעות קשב וקשיי התארגנות, קשיים בעיבוד וויסות חושי וקשיי אכילה.
כמו כן, בעלת ניסיון בהכנה לכיתה א' ובפיתוח ושיכלול מיומנויות משחק.

מאמינה במתן הזדמנויות לילד להתנסויות מגוונות ולחוויות של הצלחה תוך הנאה משותפת
והן בדיאלוג פורה עם ההורים כחלק מהתהליך הטיפולי.

מורן אפרים רפפורט מרפאה בעיסוק

מורן אפרים רפפורט

מרפאה בעיסוק (B.O.T)

בוגרת תואר ראשון באוניברסיטת תל אביב.

מטפלת בילדים במכון להתפתחות הילד של שירותי בריאות כללית ובמסגרות חינוכיות (מעונות וגני תקשורת).

מתמחה בעבודה עם פעוטות וילדים. מנוסה באבחון וטיפול בפעוטות וילדים עם עיכובים התפתחותיים בהם: הפרעות בתקשורת, סרבול מוטורי, קשיים גרפו-מוטוריים, הפרעות קשב וקשיי התארגנות, עיכוב במשחק.

מוכשרת בעבודה בגישת Cog fun ילדים.

מאמינה כי הבסיס לטיפול מוצלח הוא יצירת קשר משמעותי עם הילד והוריו, והקניית תחושת נוחות וביטחון,
המאפשרים התנסויות מקדמות ומעצימות.

דילוג לתוכן